Bend your arms to look like wings

1kommentarer

Godmorgon på er!
Gosh, gårdagen var awesome! Inget speciellt gjort egentligen, men så najs att vara ute och få cykla och röra på mig! Hade det fett chill här hemma sen också och det är så gött när man verkligen känner att man kan ta det lugnt med gott samvete :)

Ny vecka idag, till och med ny månad. Vi går nu in i April och våren närmar sig. Jag klagar inte, längtar sååå efter vår och sommar :)
Den här veckan känns som att den kommer bli ganska chill, alla inlkämningar och prov var förra veckan så inte så mycket dne här veckan nu :) Ett matteprov idag och nån form av redovisning på onsdag och torsdag, men det känns lugnt :) Ska bli galet skönt med påsklov, jag och hannes åker till Tjörn på torsdag efter skolan :) Längtar massa, skönt å bara komma bort lite från allt :) Å jag gillar Tjörn!

Idag är första dagen som jag ska gå till gymmet igen efter att varit sjuk. Det ska bli otroligt skönt, jag ser dock inte fram emot det nu i början när kondisen är så långt ner den kan va. Så ska bara powerwalka på rullband idag så jag får upp lite flås i alla fall.

Nu måste jag börja göra mig i ordning! See u later!


Bild från helgen på min favorittjej :)

1 kommentarer

Jasmine

02 Apr 2012 11:32

Vilken fin och vårig design du fått på bloggen!! Jättefina färger! :) Ha det bra och hoppas vi ses snart! <3

Kommentera

Publiceras ej