Spegel spegel på väggen där..

0kommentarer

Tjeeenare!
Jag kom hem i måndagskväll men har inte blivit av att jag skrivit! Är hemma nu i alla fall, så är ensam hemma eftersom de andra är i fjällen. Mamma och Soffi kommer dock hem inatt, så inte ensam så länge till :)

Idag ska jag mysa med Ronja i Norrtälje, vi ska gå på bio, äta på donken och kolla lite i affärer :D Trevligt ska det bli!

Igår så åkte jag mest kommunalt kändes det som... tog hundra år innan jag var hemma. När jag väl var hemma så fick jag skuts med mormor å morfar hem från Norrtälje :D Väldigt snällt, annars hade jag fått vänta på bussen väldigt länge! Åkte hem till dem och drack lite kaffe å hade mys :)
Sedan kom Micke å hämtade mig, käkade Tacos hos honom och sen drog vi hem till mig å kollade 24 :D Blev bara 4 avnitt igår dock..

Nåja, nu ska jag göra mig i ordning! Pöss!

Kommentera

Publiceras ej