Tisdag kväll

2kommentarer



Jaaaao! Detta är jag för stunden! Har haft en bra dag, chill i skolan nu eftersom jag är klar med det jag ska vara klar med hitils. Kan ju snabbrapportera lite att talet gick superbra, jag kommer troligtvis lägga ut det på bloggen så kan man läsa om man vill, jag fick ett B på mitt matteprov jag hade innan lovet, och jag hade en redovisning i Case idag som gick super :D Sköööönt, säger jag bara!
8 veckor kvar till sommarlov, känns kort men kommer bli 8 stressiga veckor ser jag när jag bläddrar i min kalender!

Nu mina vänner ska jag glo på ett avsnitt big brother och fixa mina naglar :) Puss på er <3

2 kommentarer

Jasmine

17 Apr 2012 20:30

Åh va roligt att talet gick bra!! :) Vill jättegärna läsa det!

Kram på dig! <3

vivi

21 Apr 2012 12:38

Jaaaa, lägg ut det på bloggen, ska bli jätte kul att läsa, du skriver så jäkla bra ;-)

Pok

Kommentera

Publiceras ej