Let´s walk away and then come back

2kommentarer

Tjabatjenahallå!!
Här sitter jag i min onepiece å myyyser! Asså killarna var så awesome idag så det är inte sant! Deras rondater börjar verkligen sitta nu och de är så glada och positiva och ett riktigt härligt gäng! De gör verkligen min dag de där härliga lilla gänget!

Min skoldag var kanske inte lika exalterande, men helt okej ändå. Hade eget arbete i Case hela förmiddagen, lite småsegt men skönt att få jobba som man vill med. Sedan Matte och idrott. Inte mycket intressantare än så kan jag tala om!

Imorn ska jag gå i skolan i ca 1 timma, från halv 9 till halv 10, sedan hem :) Blir chilla gärnet några timmar + lite pugg, sedan tillbaks in till stan igen för att träffa Jasmine (som jag förövrigt inte träffat på 100 år) och Agnes (som jag förövrigt inte heller träffat på 100 år). Vi ska titta på Agnes föreställning klockan 18 på hennes skola, hon har nämligen gått och blivit en lite teaterapa hon! Inte mig emot, kanske ska passap å att ta autograf redan nu ;) Mohahah.

Nej, skämt åsido så var jag grym idag på killarnas träning och var med på deras styrka. Okej då, grym var att ta i, faktum var att jag sög! Hur faan orkar dem med den styrka vi ger dem?? Sen kan det ju spela in att jag inte har tränat på 5 veckor, kondisen försvinner ju lite om ni förstår vad jag menar. Så jag e jättetrött nu! Blir sängen strax :)

Men föööörst, läsa bloggar! Byeeeee!!!



Saknade vänner!

2 kommentarer

Jasmine

04 Apr 2012 08:34

Haha, vilken bild på mig!! Vem är det jag är sur på egentligen?? Längtar till ikväll, ska bli superroligt! Var föööör länge sen vi sågs!! Puss och kram <3

Agnes

05 Apr 2012 20:50

Vilka bitchiga kompisar du har Frida XD vi ser ju inte glada ut direkt!

Tack för att ni kom! <3

Kommentera

Publiceras ej