I like that!

1kommentarer

God kväll alla fina läsare!
Det är torsdag kväll och denna skolvecka börjar lida mot sitt slut. Eller, lida och lida, inte direkt så jag sörjer ;) hehe sla bli skönt med helg. Veckan har ändå varit ganska chill, och det kommer troligtvis nästa vecka bli också! Är ledig på måndag och kanske på onsdag också :) Klagar inte säger jag bara!

Imorn får jag dessutom mitt första slutbetyg! Får det i naturkunskap, den kursen är avslutad nu och jag måste säga att jag är mycket spänd på mitt betyg!

Nu kommer snart Soffi hem, vi ska då öva på låten vi ska spela på min Kusins å hans blivande frus bröllop :)

Ha de bra people!


Bild från i somras! Längtar till sommarn riktigt mycket nu asså.. Hoppas värmen kommer snart!

1 kommentarer

vivi

21 Apr 2012 12:39

Ha en mysig helg <3

Kommentera

Publiceras ej