Det var som det var, det är som det är och det blir som det blir

0kommentarer

Ååååå soooool jag älskar soool! Jag älskar att jag får påsklov imorn! Gosh, allt känns visst väldigt bra för tillfället! :D

Idag slutade jag som sagt väldigt tidigt i skolan, kom dit halv 9 och var klar 10 i 9 :P Sen var det bara för mig att dra hem! :D Så nu är jag hemma, har just tittat på Sandor/Ida, en film, och den suger verkligen! Läser boken just nu också och den är så mycket bättre! jag ska skriva ett tal i Svenskan och där måste jag ha någon salgs källa, därför läser jag boken och tittar på filmen nu för att sedan använda den som källa :) Najs najs!

Ikväll så ska jag ju iväg å titta på Agnes teater också :) ska bli riktigt mysigt! Kul å se vad hon har för sig på sin dramalinje egentligen ;) Just satan! Jag måste ju packa! hehehe det glömde jag nästan där ett tag! Men jag ska ju till Göteborg imorn, och vi drar direkt när jag slutat, så måste packat klart ikväll. Mycket å tänka på! Ska plugga lite också. Hm.. Kanske inte ska spendera tiden här? Men det är ju myyyycket roligare!

Nej, nu får jag skärpa mig! Får se om jag skriver nåt inlägg innan jag åker, annars får ni ha en superbra påsk så skriver jag igen nästa vecka! Pok!

Kommentera

Publiceras ej