Tiden rusar förbi i en himla fart och jag har stenkoll på läget!

1kommentarer

Hej på er!!
Nu är det oktober! Herregud så tiden går! Allt bara flyter på, jag går till skolan, tränar underbara barn, är barnvakt och pluggar. Typ. På helgerna njuter jag bara av att vara ledig. Är med kompisar, med hannes eller bara hemma och chillar. Mitt liv rullar på perfekt just nu, det är precis såhär jag vill ha det. Jag har mycket att göra så jag blir inte för rastlös, samtidigt så är jag inte allt för stressad utan känner att jag har koll på läget. Jag älskar det!  Jag försöker att ha som motto att inte plugga något på helgen och hittils så har det hållt! Men såklart så kommer det perioder då man måste plugga på helgen..
Skulle kanske inte vara helt fel att komma hem lite tidigare på kvällarna. Å andra sidan så är inte resvägarna alls lika jobbiga som jag hade trott. Så det funkar :)
Det blir kallare ute för varje dag och det märks extra mycket eftersom jag inte har någon jacka :P Eller bara en tunn jeansjacka. Så det är något som jag måste införskaffa mig snarast!
Nej, nu måstej ag faktiskt sova för att orka upp imorn. Puss på er mina fina vänner! :)




Två bilder frånn helgen med Matti som mina fina Syster har tagit!

1 kommentarer

vivi

03 Oct 2011 22:53

Jätte fina bilder.......

Pok

Kommentera

Publiceras ej