Sconesbakning på g!

0kommentarer

Såklart så kan man aldrig sova när man har sovmorgon.. Det finns ju liksom en lag på det. Har varit vaken i mer än en timme nu och bestämde mig för att skita i sängen, jag är ju öndå pigg liksom :) Så nu e jag uppe och bakar scones till min sjuke hannes. Gullig jag e :)
Igår blev en lyckad dag, jag och Hannes var inne i stan och shoppade. Stackars honom säger jag bara som var tvungen å springa in och ut i alla möjliga affärer när jag letade efter skor och jacka. Han var helt underbar som stod ut och dessutom gav tips å sa vad han tyckte! Så till slut hade jag hittat allt jag behövde :D Fick med mig vinterskor, jacka, och massa prylar från Åhlens som behövdes! Ska se till och ta lite kort sen!
Nu ska jag fortsätta med mina scones! See ya <3

Kommentera

Publiceras ej