Planering

2kommentarer

Hej finisar!
Har just fått mina naglar filade av min underbara mamma <3 Ska måla dem snart så de blir lite fina :)
Måste även plugga lite tyska..  Lite små tråkigt men det är bara lite glosor så det ska nog gå ganska bra :)
Har en del plugg den här veckan nu, har ett slags prov på torsdag och även en redovisning. Jag hade en super trevlig bussresa hem idag från träningen med fina Jossan, och då pratade vi mycketo m det här om att planera sin tid och hur viktigt det är. Jag har börjat använda min kalender mycket flitigt och jag planerar nästan varenda läxa som ska göras, alla prov, inlämningar och redovisningar. Också när jag ska träna, passa Axel osv. Det är så jäkla bra! jag tror verkligen det spelar en stor roll i att det känns som att jag har så bra koll trots att det är ganska mycket. Jag älskar att ha koll på vad jag ska göra. Ska nog lägga upp en bild någon dag på min kalender :) Bara för att ;)
Imorn så ska jag till skolan as usual och sedan simma. Sen hem till min Hannes!
Men nu blir det förhör på glosor! Puss å kram <333


Bild lånad från Google ;)

2 kommentarer

vivi

12 Oct 2011 09:45

Fina naglar, det gillar jag :-)

Pok

mm

12 Oct 2011 21:54

Wünsche viel Glück beim Lernen deiner Vokabeln. Deutsch ist doch gar nicht schwer, nicht wahr? Küsse von deiner Oma

Kommentera

Publiceras ej