Ny vecka

2kommentarer

Godmorgon mina turturduvor!!
Måndag, ny vecka och det är sånt där grått och mulet fikväder idag, vilket aldrig är bra för min plånbok...
Har sovmorgon idag som vanligt, väldigt skönt. Sover nästan aldrig längre än halv åtta men det är skönt och veta att man kan. Och att man inte behöver stressa när man går upp sen :)
Idag ska jag dock åka in lite tidigare till stan för att köpa lite underklädert och förhoppningsvis en jacka. Är så jäkla kallt ute nu.
Efter skolan så ska jag gymma sedan hem och antagligen plugga lite och bara chilla med Hannes :)
Nu ska jag äta någonting och gosa ner mig i soffan framför ett avsnit Greys. Eller varför inte andra avenyn?? Hm.. får se vad det blir.
Ha en bra dag människor!! Kiss <3


2 kommentarer

vivi

10 Oct 2011 11:06

Ha en härlig dag :-)

Pok

mm

10 Oct 2011 14:49

hallo, gumman min. Var länge sen sist. En stilla undran bara: vart går du när du går hem? Börjar förstå att vi inte kommer att se dig mer annars än på familjtillställningar, nu härnäst kanske till jul? pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej