Norrtäljemarknaden

4kommentarer

Hemkommen från den årliga Norrtäljemarknaden :D Det var mysigt, åt först middag på resturang med mina kära föräldrar, hur trevligt som helst. Sedan mötte jag upp wiman och petter å en kompis till wiman och gick med dem :)
Köpte remmar och en tröja som det står ``jag är också en bolibompadrake´´ på ;) Skitsnygg blev den!
Åkte hem med 20 i 8 bussen så var väl hemma vid åtta.
Skolan gick bra, jag svor inte över matten idag utan det gick faktiskt mycket bra! Stolt över mig själv :)
Nu ska jag titta lite på teve och prata med min efterlängtade Johannes, Saknar honom fortfarande hur mycket osm helst varje sekund jag inte får vara med honom!

Puss på er <333

4 kommentarer

Hannilove

05 Oct 2011 23:09

Jag saknar dig.

mm

06 Oct 2011 15:31

Var också på marknaden, såg dock ingen av er. Visste int att ni också skulle vara där. Så synd! pussi pussi

mathilda

06 Oct 2011 15:59

Kan du inte lägga upp en bild på tröjan? :D <3

F

06 Oct 2011 21:14

Hannie- Jag saknar dig huuur mkt som helst vännen min! Vi får se till att träffas snart igen <3



Mm- nej jag såg inte dig heller mormor, men vi kanske itne var där samma tidpunkt?



Mathilda- Jo jag sak göra de :D <3

Kommentera

Publiceras ej