Nada plugg ikväll!

1kommentarer

Gaaaaah guud vad skönt att inte behöva plugga något ikväll!! Överlycklig! Så jäkla skönt! Å provet idag kändes helt okej och redovisningen gick suveränt den med! Vad skönt att det är över säger jag bara.. Nu är det bara och vila medans man kan ;)
Imorn så blir det en annorlunda dag, först skola som vanligt men sen ska jag faktiskt bege mig till Uppsala (!?) med finaste Miccan och vi ska gå baskurs både hela fredag kväll och hela lördagen. Oooo ja vad roligt!!.... Njaa inte speciellt faktiskt.. Men det måste göras! Något mysigt är iallafall att jag och Miccis bo på hotel från fredag till lördag :D Myyyysigt vi ska ha! Super! + att vi får hotelfrukost :D De tackar man ju inte nej till direkt!
Så en liten annorlunda helg för min del. Men det ska bli så mys :)
Nu ska jag ta det lugnt och titta på teve :) Kanske prata lite telefon med Hannes? Ja, så får det nog bli!
Puss å kram <3333


Hihihi sötnos!!

1 kommentarer

v

13 Oct 2011 22:57

Baskurs????

Pok

Kommentera

Publiceras ej