Mys framför Red riding hood

1kommentarer







Såhär mysigt har vi det ikväll!!!

Jag och Hannes har just tittat klart på Red riding hood :) Den får bra betyg av mig måste jag säga, den är ganska ny.
Spännande, snudd på läskig om ni frågar mig, men sen hör ju jag till den känsliga typen också ;)
Till middag blev det pizza! Suuuper gott! Har gymmat idag också, och det var sjukt jobbigt. Blir lite småirriterad, det ska ju vara jobbigt men såhär jobbigt känns det itne osm att det har varit förut och jag borde ju bara bli starkare tycker jag.. Aja, det går väl lite upp och ner det där också. Fick just reda på att jag itne ska passa Axel imorn heller så då hinner jag gymma då med :D Känns bra.
Barnvaktingen igår gick super, så underbara barn alltså. Vi åt tacos och tittade på tre filmer :) Mycket mysigt. Fast var galet trött när jag kom hem sen :P
Nu ska jag och Johannes kolla på Robert Gustavsons nya program :D Älskar det!
Puss å kram <333

1 kommentarer

vivi

09 Oct 2011 23:29

Myyys bilder!

Pok

Kommentera

Publiceras ej