Lite info om min helg :D

0kommentarer

Bilder kmr från mitt hår snart! Har inte hunnit ta någon än ;) Men jag är nöjd, hade kanske velat haft det lite mer sprakigt rött men då måste jag troligen bleka det först..
Idag har jag tillbringat 5 timmer av dygnet i en gympahall med världens finaste småtjejer :D De har kört en grym träning och är sjukt laddat till deras tävling som e om 2 veckor :D
Igårkväll tillbringade jag 3 timmar i en gympahall med alla saknade NGF tjejer! Jag var och tittade på deras träning och det kändes så himla bra! Saknar alla så och var underbart att få träffa alla och att bara få vara i täbyhallen :P
Har även varit med en mycket saknad vän en del i helgen, i fredag kom Micke över och kollade idol här hemma :D Det var super trevligt och mysigt, som jag saknat honom! Igår övningskörde vi, OCH hör och häpna, jag körde från roslagsbro hem!!! Första gången på landsväg å allt! Så jääääkla kul! Det gick super bra. Nu kommer han snart hit och hämtar mig och jag ska testa köra lite i mörker :) Lite läskigt men skojigt.
Imorn så ska jag tillbringa 6 timmar av dygnet i en gympahall för att ytterligare en gång träna små barn! :D Gosh jag trivs i den miljön alltså.
Ja det var lite info om helgen och den kommane dagen :D Ni får ha det så bra!


Fuck yeah!

Kommentera

Publiceras ej