Inspiration

2kommentarer

Får bli ett snabbt inlägg innan jag ska skalla kudden!
haft en helt okej dag i skolan, sen simmade jag, inte sål ångt dock.. Blev jättetrött helt plötsligt när jag simmade + att jag ville komma hem någorlunda tidigt.
Nu på kvällen så har jag och hannes ätit än god middag, kött å potatis :) Mums! Sen hjälpte han mig att plugga lite till provet vi har i case imorn :) Men såklart så glömde jag typ hälften av alla papper hemma.. Aja, jag å bebban pluggade lite på raste och så ändå :)
Btw så kollade jag tillbaks på min blogg för typ ett år sen och den är så mycket roligare då! Jag lägger upp bilder typ hela tiden, skriver mer intressanta inlägg och uppdaterar mycket mer! jag vill ha det så igeeeen!! Jag vill ha fler besökare och mer insperation till att skriva roliga inlägg. Så, sprid gärna min blogg om ni har lust och kommentera vad som skulle vara skoj att läsa om. Nu är ju det här iof bara en blogg om mitt liv, inte om något annat speciellt utan jag har den ju mycket för att jag älskar att skriva själv också. Men har sån blogglust nu så jag skulle vilja ha något å skriva om som gör det lite mer intressantare än bara min vardag.
Nej, nu MÅSTE jag sova!! Puss och kram på er <33


Goooosh vad gott detta såg ut!! Eller hur? Från en trevlig fika med Agge för några veckor sen :)

2 kommentarer

vivi

13 Oct 2011 10:40

Jaaaaaaaa, mera bloggande tack, jag läser ;-)

Det är hur kul som helst att läsa din blogg och bilder är ju bara ett plus!

Pok

Jasmine

13 Oct 2011 17:03

Åhhh vad gott det ser ut!!! Vi måste träffas och typ fika alla tre nån dag!!! Saknar er så <3

Kommentera

Publiceras ej