I like it

0kommentarer

Min dag har varit ganska bra må jag säga :) Nu på eftermiddagen har jag dock varit helt slut i kroppen! Hade matteprov idag, vilket gjorde att min hjärna sedan strejkade till att tänka något mer. Matte provet gick dock ganska bra faktiskt, hoppade över några svåra uppgifter, men klarade även en del svåra uppgifter också :D Skönt att ha det gjort!
Efter skolan så gymmade jag, min kropp gillade de inte idag utan det var fruktansvärt jobbigt och efter som gick jag som en zombie hem! Duschade här hemma, gjorde lite mat och mös upp mig i soffan framför Andra Avenyn :)
Nu har jag just städat och diskat lite, Johannes är inte hemma ikväll utan kommer hem runt 10. Ska måla mina naglar nu så att de bli lite fina igen :D
Hoppas ni har haft en bra dag ni med!


Jag har Anne att tacka för dessa sockor som typ gjorde min dag! Suuuuper sköna :D

Kommentera

Publiceras ej