Fredagsmys

1kommentarer

Statistiken är verkligen inte bra och har intev arit det på länge.. Kanske ska börja försöka satsa på den igen?
Fredagkväll iallafall och jag älskart! Få mysa i soffan framför idol tillsammans med världens finaste kille, de e grejer de! Vem hejar ni på i idol btw? Själv gillar jag Moa och Linni väldigt mycket :) men tycker faktiskt att de flesta i idol är bra i år :)
Idag hade jag som sagt bara en lektion i skolan, ganska najs lektion dock så det kändes ändå okej. + att vi fick tacos i skolan ;) Inte helt fel! Ha de sen en trevlig eftermiddag med bebban, vi handlade skolstuf på Åhlens city och gick omkring å kolla lite i gallerian :) Gillar spontanshopping :)
Nu ska jag kolla på sista delen av idol! Pussar <333

1 kommentarer

vivi

07 Oct 2011 23:17

Moa tycker jag :-)

Pok

Kommentera

Publiceras ej