BLOGGEN 3 ÅR!!

0kommentarer

Idag fyller bloggen tre år!! Gosh, det är ju mycket! Tänkt att jag har haft min blogg i tre år. Fan de e ju najs :)
Idag är jag hemma, är nästan frisk men lika bra att bli helt frisk igen. Vilket betyder att nu har jag höstlov :D Sjuuukt najs! Dock så har jag tydligen lyckats boka upp mig typ varenda dag hela höstlovet. Det är ju roliga grejer men känns ändå lite sissådär. Men det är ju ändå vila och an paus från alla måste i en vecka :) Det tycker vi om!
Soffi är också hemma och e sjuk så vi ska snart titta på film och mysa med gooodis :D Älskart! Har varit på Länan en sväng också och hälsat på gamla lärare :D Looove it, det kändes sjukt konstigt. Jag har nog inte riktigt fattat att jag inte går i skolan där längre :P
Just det, ikväll så kanske jag ska färga mitt hår också :D Färga det också, inte tona. Det ska bli ännu rödare än förra gången ,jag satsar på knallrött! Får se om jag lyckas med tanke på att jag har mörkt hår och inte vill bleka. Men det ska nog gå.
Pöss å kröm!


Får bli en bild på mig.

Kommentera

Publiceras ej