Preliminärt intagen på Vittra gymnasium!

1kommentarer

Tjena bloggen!
Vill bara börja med å säga att jag har kommit in preliminärt på Vittra gymnasium! De gymnasiumet jag vill in på helst! :D
Förövrigt har det varit en ensam måndag utan min Hannes. Usch nu är det hela 6 veckor tills vi träffas igen. Fy helvete vad jobbigt.
Positivt är att det händer en hel del nu vilket antagligen gör att det kommer gå fort. Så det är skönt. En till dålig grej är att min säng har gått sönder!! Jag har itne ens haft den en månad! Så jääävla dåligt! Jag skulle bara lägga mig i den också braka 4 blankor under. Skitbra säng man har köpt.
Imorn börja skolan igen, det känns okej med tanke på hur kort tid det är kvar nu. Nu är det verkligen slutspörten. Snart slipper jag den här skola, sommarlov, och sen får jag börja om! Börja om på nytt! Fan vad skönt!
Ikväll ska jag, sofia och Micke repa lite och sen ska jag bara ta det lugnt. Tidig kväll för min del.
Ha de gött! Kyssen <333


Galet fin! <3

1 kommentarer

vivi

04 May 2011 00:11

Grattis, hoppas det

går vägen :-)

pok

Kommentera

Publiceras ej