Till mitt försvar...

0kommentarer

Till mitt försvar över min usla bloggning så skrev jag faktiskt ett inlägg i förrgår, dock så glömde jag att publevera det ;)
Idga är det fredag, vi är lediga från skolan :) Jag ska städa idag, plugga, vaxa benen, jobba och sen åka med Micke och kolla på en dansshow i norrtälje :) Mycket roligt!
Mår dock inte helt bra än, tror att jag fått något virus också för jag har fortfarande ont i halsen och ont i huvudet! Inte okej! Men jag jobbar på min friskhet.
Igår var sista träningen för småtjejerna innan tävling. De var grymma!! Jag är så stolt! Så på söndag smäller det! :D
Nästa vecka smäller det också för då ska vi till polen.. Något som jag inte ser fram emot lika mycket om jag ska vara ärlig. Men jag får göra det bästa av situationen. Försöka iallafall.. Vi är trots allt bara där från tisdag till torsdag. Inte någe länge med andra ord.
Nu ska jag ta tag i städningen! Pöss å kram <333


Litet din sommarbild på mina fossingar :)

Kommentera

Publiceras ej