That is how it works

0kommentarer

Tjo på er!
Lördag och jag är hemma från sista täbyträningen den här terminen. Jag var helt galet trött och seg så jag orkade knappt köra någonting. Vi var knappt några där heller. Jag kan inte direkt säga att det var en speciellt givande träning. Men trevligt å träffa underbara ngf :)
Igår var det marknadsafton och det var faktiskt riktigt roligt. Jag hade itne sett fram emot det så mycket för jag var trött och grejer, alltid slut i slutet på terminen, men det gick riktigt bra och jag är nöjd :) Vi hade tur med regnet! Kom några skurar men vi trötsade vädret och lyckades med alla 3 uppvisningar som planerat :)
Nu till något annat. Jag har kommit på att jag måste börja tänka om nu till så som jag tänkte från början. Jag måste börja sluta bry mig om vad folk säger och tycker nu. Jag blir tokig på alla som ska ha sina jävla åsikter hela tiden, men det är faktiskt deras problem och inte mitt! Så länge jag är lycklig med mitt tillstånd så är det bra! Jag måste börja tänka så igen för jag har trillat tillbaka och bryr mig på tok för mycket om vad alla tycker! Folk får ha sina åsikter och tankar, så länge de respekterar vad jag tycker, tänker och känner. Om andra kan respektera det så kan jag respektera vad de tycker, tänker och känner. Det är så det funkar.

Kommentera

Publiceras ej