Skriv din rubrik här

0kommentarer

Hej svejs :)
Hur mår ni en dag som denna? Jag mår suveränt för jag ska få donken mat :D Så jävla sugen på donken!
Jag tränade igårkväll och höll på att dö :P Träningen för mig gick åt helvete, men jag kunde itne förväntat mig mer när jag har varit borta i typ 2 veckor och varit väldigt sjuk. Dock så var stämningen så jävla underbar så det blev en grym träning ändå! JAG ÄLSKAR DETTA GÄNG!!!
Idag har jag varit i skolan, gick hem vid ett eller något. Var nere hos farmor ett tag och pratade :) Trevligt :)
Sen har jag tittat på teve och suttit vid datorn. Ska spela lite gitarr med Micke ikväll men innan ska mamma och jag powerwalka :) Jag måste få upp min kondis nu! Sedan senare ikväll så ska vi kolla på en film, Shinders List eller ngt sånt heter den. Jag har fått de i uppgift.
Nu ska jag dra! Puss <3

Kommentera

Publiceras ej