Schindler´s list

0kommentarer

Hej på er!
Ja sitter här i skolan och jobbar lite svenska. Kom hit vid typ 10, kollade klart på Schindler´s list först.
En otroligt hemsk film, jag gillade den inte så mycket först, men den blev bättre på slutet tycker jag. Den slutade otroligt fint och det är en på något sätt fin historia.
Jag har jobbat med mitt projekt om mänskliga rättigheter idag, börjar komma igång lite nu så det är skönt. Men det känns ändå på något sätt väldigt svårt. Får hoppas att det blir bra iallafall.
Ikväll väntar träning, först med tjejerna sedan ska jag själv träna. Hoppas att det går lite bättre idag än det gick i tisdags. Men borde ha kommit igång lite nu eftersom jag powerwalkade igår och så.
Förövrigt är jag galet trött. Gick och la mig lite försent igår tror jag. Inte okej!
Tror jag ska hem snart. Aja vi hörs! Xoxoxoxo


Från i tisdags :) Älskar er brudar <33333

Kommentera

Publiceras ej