Nu mår jag mycket bättre!!! Icke-smärta, välkommen!

1kommentarer

Jag mår mycket bättre idag :) Nu är jag nästan bra och jag planerar på att gå till skolan imorn :)
Idag ska jag repa lite, vi har satt in ett extra rep, så ska repa så länge jag orkar :) Innan tror jag att jag ska äta på pizzerian med Sofia och Micke, hoppas att jag kan äta det bara.
Det är gaaaalet fint väder ute, och det stör mig att jag inte får vara ute i solen något oootroligt! Får hoppas att vädret håller i sig så att jag kan njuta av vädret sen när jag är helt frisk :)
Dagen har varit väldigt lugn, suttit ute i skuggan och målat naglarna och pluggat. Känner mig lite småduktig :)
Nu ska jag dricka vatten och ladda min mobil! Pöss <33

Förlåt för bildlösa inlägg, men ja bloggar från mamma och pappas dator.

1 kommentarer

vivi

11 May 2011 11:05

Skönt att du äntligen är

bättre!

Pok

Kommentera

Publiceras ej