Nationellt prov i Matte

0kommentarer

Vill be om ursäkt för dålig bloggning. Blev inget av igår, vet inte riktigt varför om jag ska vara ärlig.
Idag hade vi Nationellt prov i matte och jag måste säga att det kändes riktigt bra :) Väldigt skönt, jag var lite orolig!
Var den lätta delen idag och sen någon mer typ problemlösning eller något. Och båda gick bra :)
Nu till den tråkiga delen , jag är sjuk. Det är väldigt jobbigt. Känns som jag håller på att få halsfluss och det vill jag verkligen inte! Det är så otroligt hemskt! Så jobbar för att det bara ska bli en försylning nu åtminstonde.
Har just duschat iallafall, var iväg å träna tjejerna eftersom de tävlar snart. Iiiiip så taggad! Deras första tävling! Åååå så skojigt det ska bli! Så idag har vi tävlingstränat som bara den och gjort lite uttagningar och sådär :)
Nu ska jag kolla gårdagens Big Brother :) Puss på er <333


Höhö mkt vacker bild på mig från en utav de där soliga dagarna!

Kommentera

Publiceras ej