Ensam nia i skolan

2kommentarer

Tjääääänare!
Hemma från en skoldag, en fett me chill skoldag :) Alla nior har ju åkt till Polen så jag är typ ensam :P Har mina egna små lektioner och är min egen lärare :P Men jag måste tillägga att jag kommer faktiskt sakna mina kära klasskamrater!
Jag har fått gjort en del idag, gjort klart ett SO häfte, ett Nationellt i Tyska (gick otroligt bra om ja får säga de själv) och börjat på en svenska uppgift. Även pluggat lite NO.
Så jag är stolt :)
Sedan lite efter ett så gick jag till eftis och var där med treorna och pysslade :) Fett mysigt! Gjorde en asfin lykta!
Och nu sitter jag här hemma. Snart ska jag på träning :D Inte tränat ordentligt på evigheter! Så idag ska jag träna småpojkarna och sedan trna sjäv :)
Men först----------> äta


Hahahaha vilken gammal bild jag hitta!

2 kommentarer

vivi

17 May 2011 17:57

Härligt att bara få rå sig

själv!

Pok

Wiman

19 May 2011 00:30

Haha så som du ser ut på bilden kommer jag ihåg dig när du var liten :)

Kommentera

Publiceras ej