En dag me Jentan :)

0kommentarer

Gokväll på er!
Ligger här för mig själv och har hicka :P Haft en jättemysig dag med Jennifer :) Vi har spelat sims och legat å pratat :)
Hade en jätteskoj kväll med Micke igår också :) Vi kollade på Mevalins dans show och sedan kollade vi två filmer :) Skojigt!
Nu har jag just kollat torsdagens Big Brother :) Mycket skojigt!
Ska ha en Hannes å Frida kväll här hemma ikväll :) Tro mig, det går att ha även på avstånd ;) Vi ska kolal Big Brother, prata telefon å webba å lite sånt trevligt :) Å jag ska äta ost bollar!! Muuuums! Så det blir en myskvälls lördag :) Just det, jag ska kolla på kvällen är din också! Får inte missa mitt nya favorit program :) Jag älskar det!
Sedan blir det tyvärr en tidig kväll för imor nska jag tävla med mian småttisar!!! Gaaaah vad roligt det ska bli! Ni anar inte hur taggad jag är! Guud vad jag längtar!
Puss på er<33

Kommentera

Publiceras ej