Våååårväder!

3kommentarer

Hej på er!
Hur mår ni i detta fina vårväder? :) Själv är det toppen, blir så glad när det är så fint väder :)
Rosie och Ronja har just varit här, suuuper mysigt! Saknar dem så!
Träningen igår gick extremt bra! Hur skoj som helst, vi var bara 8 pers så blev hårdträning :) Jag körde tubbel på trampolin! :D As stolt! Så jävla najs! Hörde du de Hannes, jag körde dubbel! Ja övervann lite av min rädsla!! Två gånger till och med!
Idag blir det friståendeträning, jag har missat massa nu så det ska bli skoj å köra igen! Vi håller på å bygger nytt :)
Nu måste jag dra! Kyssar <3333


Cooooling jag e!

3 kommentarer

Johannes

20 Mar 2011 16:43

Duktig du är älsklingen :)

vivi

20 Mar 2011 18:50

coooling du är......snygga brillor!

pok

Felixjeanett

04 Nov 2011 07:49

Good people of togo i was here ok.

Kommentera

Publiceras ej