Vart e mina läsare?

2kommentarer

Vart har mina läsare tagit vägen? Statistiken går ju ner ordentlig nu! Inte bra :(
Träningen idag gick okej,  frammåt gick väldigt bra men itne bakåt. Killarna dock var grymma hela träningen! Riktigt duktiga var dem och de lyckades samla ihop en stjärna :) De klarade armdrag :)
Skolan var okej, lite för mycket matte dock... Men men, jag å Matti gjorde schemat till dodgeboll matchen på fredag :)
Nu har jag just duschat och ska snart kolla Big brother :) Ha de gött! Puss

2 kommentarer

vivi

23 Mar 2011 18:36

Jag är här.......men, jag tror att det beror på

Big Brother..............

Pok

Wiman

24 Mar 2011 22:22

Du måste skriva roligare och intressantare grejer antar jag.. för nu känns det som att det är samma grejer som cirkulerar på bloggen :)

Kommentera

Publiceras ej