Sjukling men nästan friskling dag 3

0kommentarer

Jaaaaop, mycket bättre idag men fortfarande inte helt frisk :( Så blir ingen träning för min del.
Så jag pressar heroes!! Yeeeah är på 12 avsnittet nu :) Gaaaaalet bra! Saknar mamma en smula också, hon har varit borta hela helgen hos några kompisar men idag kommer hon hem :)
Jahap, så vad händer idag? Inte mycket kan jag ju tala om eftersom jag är sjuk, ska väl fortsätta kolla på heroes å chilla sådär väldigt mycket. Räknar med att gå till skolan imorn iallafall. Skönt med chillhelger också, ibland så behövs det. Jag har verkligen itne gjort något annat än att ta de lugnt den här helgen. Har bara suttit vid datorn å gått ut lite och varit för mig själv.. Aningens tråkigt men skönt ibland också.
Idag tillåter även vädret att sitta inne, mulet ute. Så då är det okej å va inne och kolla film å sånt utan å få dåligt samvete ;)
Puss å kram på er!!



Jag just nu :D

Kommentera

Publiceras ej