Och nu var det slut på de underbara..

1kommentarer

Jupp. Snipp snapp snut så var denna underbara vecka slut. Tråkigt. Blä.
Nu börjar snart skolan igen och de e dags att ta tag i saker och vara duktig. Men det ska nog gå, som sagt så är det ju bara tre veckor tills vi ses nästa gång :) Tack och lov.
Men, just nu så känns det värdelöst ändå, de gör det alltid precis såhär efter. Har lärt mig att det hjälper å bara gråta då tills det inte går mer och sen ta djupa andetag och bara tycka synd om sig själv. Så det är vad jag gör nu. Tycker synd o mmig för att jag itne får vara med min Hannes här och nu och föralltid, och för att det är skola igen imorn.
Men veckan har varit underbar. Som alltid.

1 kommentarer

Johannes

06 Mar 2011 21:57

Tack för ännu en underbar vecka :)

Redan på tåget saknade jag dig hur mycket som helst, men det är inte sååå långt kvar tills vi träffas igen.

Du är mitt allt, vi klarar det här.

Kommentera

Publiceras ej