Mycket bra träning!

0kommentarer

Träningen gick suuuuper!! Riktigt bra gick det :D As skönt, behövde en sådan träning kände jag!
Tjejerna var duktiga de med, bara 1½ månad kvar till deras första tävling snart! Åååå vad jag längtar :D Hoppas jag kan hålla mina nerver i bättre skick då än på mina egna tävlingar, haha!
Skolan gick bra den med, blev klar med mitt collage :D Så nu behöver jag inte tänka på de! Kan egentligen itne påstå att jag blev överdrivet nöjd med det, det var inget speciellt egentligen. Men men, skönt å ha de klart :)
Gjorde också en gryyym insats på engelska och kastade ett sudd i agnes öga :P Hahaha nej förlåååt min söta sötaste, det var faktiskt inte meningen :P Enda gången jag inte ville vara pricksäker men såkalrt så är man det just då! :P Jag blev lite för ivrig i våran lilla debatt ;) Höhö
Nu ska jag prata ett samtal med finaste pojken och sen sova :) Sleep tight!


Mitt collage :)

Kommentera

Publiceras ej