Ledig dag :)

0kommentarer

Tjena bloggen!
Sorry för att jag inte bloggade igår, men mådde inge bra för 5 öre när jag kom hem från skola noch jobbet. Så jag kollade på Heroes hela kvällen och tog de lugnt.
Idag är vi lediga, tack och lov, då kan jag vila upp mig lite :) Eller vi är inte helt lediga, har hemstudiedag för att det är utvecklingsamtal idag. Imorn har vi dessutom NO prov, nationellt, så har en del å plugga. Just suttit ute i det fina vädret och läst på lite om biologin :) De lottas ut vilket ämne inom biologi som man ska ha nationellt prov i och vi fick biologi, tack och lov. De är typ det som jag är bra på ;)
Ska ta en liten paus nu och plugga lite mer sen.
Men först, ett avsnitt heroes ;) Ha de gött!


Awww, den här bilden har jag nästan glömt!! Sååå fin :D Hihi längesen de var!

Kommentera

Publiceras ej