Känner mig lite småsjuk...

0kommentarer

Hej fina människor!
Här sitter jag och känner mig lite småsjuk, det är väl så det är just nu. Sjukdomar går fram och tillbaka hit och dit och jag tycker att alla är sjuka mest hela tiden. Jobbigt asså.. Å jag vill inte bli sjuk! Men heller inte vara lite sådär småsjuk så man inte kan göra nånting annat än missa träningen och man blir aldrig frisk.. De e jobbigt. Aja, får väl se hur det blir.
Jag överlevde skoldagen, det var okej. Borde plugga lite matte nu men hör och häpna, jag orkar inte. Jag brukar faktiskt vara ganska duktig på att plugga när jag måste, men orkar inte nu. Matte e så tråkigt!
Och idag kom Jentis pentis hem!!! Såååå mysigt, saknat dne bruden! Imorn får jag krama på henne igen! :D
Nu ska jag göra lite te tror jag. Puss!!

Kommentera

Publiceras ej