Kaaaaanon fin dag!!!

0kommentarer

HEj på er söööötisar!
Underbart solig och fin dag, har suttit ute och solat idag :D
Kanon fredag hade jag också, jag och Matti mööös med godis och Big brother som jag (??) har börjat följa! WHAAAT?? VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN HAR JAG BÖRJAT KOLLA PÅ BIG BROTHER? Fråga mig inte, jag trodde aldrig det skulle hända, men det är stört kul :P
Såå, vi mös framför Big brother och praaatade en massa! Webbade massa också tills jag somnade och Mathilda satt ensam kvar ;) Vaknade imirse halv 10, låg å prata ännu mer i sängen sen åt vi lite och sedan var mathilda tvungen å åka :(
Har faktiskt varit duktig och pluggat engelska idag, dock borde jag plugga dubbelt så mycket SO! Men gör jag det? Nej. Ska göra det, jag måste.
Ikväl lblir det träääääning :D Första på typ en vecka!! Inte okej!
See ya!



Kommentera

Publiceras ej