Inget internet... fortfarande

0kommentarer

Heeeej bloggen!
Vårt internet funkar fortfarande inte, därför det har varit dött här på bloggen. Idag är det onsdag och lite småsoligt :) Jag mamma och Sofisa ska in till Norrtälje idag :) Myyys! Skoldagen har inte varit speciellt jobbig, chill på tyskan, vi kollade film :) Najs najs!
Måste bara berätta hur gryyyyymma småkillarna var igår! De klarade armdrag!! Så himla duktigt!! Och as snygga ljushopp!! Åååå vad stolt jag blev! Gud det börjar verkligen likna något nu! Några har blivit riktigt duktiga på flickisar också, några börjar trycka ifrån lite nu :)
Min träning gick bra den med :) Var taggad :)
Nu måste jag dra! Puss på er <3333


Höhö jag å miccan på syslöjden :D <333 Där har ni en bild på mina nya solglasögon också :)

Kommentera

Publiceras ej