Dagens låttips

1kommentarer

Vanilla Twilight med Owl City- Räkna med många Owl City låtar, Owl city är för tillfället min idol tror jag, jag bara älskar alla låtar!
Men, detta är den andra låten jag hörde med Owl city, den första var Fireflies. Denna låt är oerhört bra och verkligen värd att lyssa på, finns galet många härliga meningar i den som e underbara :) Starka minnen kommer upp i mitt huvud när jag lyssnar på den, då jag lyssnade på den konstant en vecka som endast byggdes på tårar.
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly

Love Generation med Bob Sinclar- Finns det någon låt som man blir gladare av? Guuud man blir glad i hela kroppen när man hör den! Den e gammal, och jag stötte på denna låt efter ett långt uppehåll från den för nån vecka sedan i Richens bil :)

1 kommentarer

Joachimmelisa

16 Nov 2011 15:01

It is the coolest site,keep so!

Kommentera

Publiceras ej