Annorlunda träning men gryyyyymma småtjejer!!!

0kommentarer

Hm... en annorlunda träning kan man säga. I slutet på småtjejernas träning så blev det plötsligt kolsvart i hela gympahallen :P Så kom inte strömmen tbx förns klockan 7 typ. Så vi körde lite styrka i mörkret å lite flickisar. Sen körde vi på som vanligt :) De vi tränade gick bra tycker jag, hoppas mina skruvar börjar lossna nu :)
Måste förövrigt säga hur sjukt duktiga småtjejerna var idag! Vi övar inför tävlingarna som är i maj nu och idag provade dme dräkter! Förstå att jag ska få följa med på en tävling som tränare! Åt små sötnötar! Så himla roligt!
För stunden äter jag någon frukt youghurt, gott de. Har just bäddat i långgarderoben också, Matti kommer hit imorn och ska sova här :D Vi ska ha det så underbart mysigt! Kolla film å snacka en hel del och äta grönsaker i dipsås :D
Nu ska jag läsa lite bloggar sedan väntar sängen. Puss å kram skumbanan!


Jag vill ha vår!!!!

Kommentera

Publiceras ej