Allt under kontroll! Eller ja, de mesta iaf

0kommentarer

Hej på er!
Måndagen över och det är endast 4 dagar tills ajg får träffa min älskling igen! :)
Har just gjort lite te och ska snart kolla på Big brother.
Dagen har varit okej, eller ganska seg. Repet gick jättedåligt, vilket gör mig irriterad och de vil ljag inte vara. Vet också att det bara är för att jag inte tränar mne jag hittar verkligen varken orken eller lusten att träna när ja sitter hemma. De e jättedumt. Och tråkigt. Att de inte e så längre asså.
Något som e väldigt skönt är att jag inte har något att plugga idag och SO provet osm jag hade till idag är över :) De gick bra också :)
Johannes har också suttit och hjälpt mig ordna en skiss på en planering till en dodgeboll dunering som jag å några til lska hålla i på fredag. Den har hängt över mig som ett åskmoln, men nu känns det som jag har det mesta under kontroll och imorn ska jag och Matti fixa det riktiga schemat som vi ska hänga upp sen :)
Så det känns ganska lugnt. Nu ska jag dricka mitt te och läsa bloggar innan Big brother börjar :) Puss!


Ja saknar sommarn

Kommentera

Publiceras ej