Varm och skön dag :)

0kommentarer

Heeej finisar!
Sitter i sängen och chillar galet, har varit en tok skön dag och det är hur varmt som helst!
Idag har jag och Johannes varit vid malmen och badat å solat :) Jättevarmt å skönt! Sen åkte vi hem och tog det lugnt här ett tag, eller jag körde styrka. Asskönt! Sen åkte jag till Mora badet och simmade 500 m med mamma :) Så känner mig väldigt duktig! Så skönt att röra på sig, jag har ju inte kunnat göra det så mycket nu pga foten. Men nu är det mycket bättre och jag går nästan normalt :)
Fick även min Onepiece idag!! Jag fick en i födelsedagpresent men den hade inte kommit då men nu kom den :D Åååå jag är så kär i den, tråkigt att det inte går att använda den så mycket nu när det är så varmt bara :/
På torsdag drar vi till Malta föresten, längtar som en tok. Det ska bli helt underbart! Bara åka ner och slappa och ta det lugnt :) Gud vad skoj det ska bli!
Nu ska jag läsa lite bloggar :) Pöss <33


Nån fin bild jag hitta ;)

Kommentera

Publiceras ej