Tiden går fort när man har roligt

0kommentarer

Hej på er!
Tisdag, sista hela dagen för mig i skolan, och jag har inte ens gått hela dagen i skolan :P Vi fick sluta tidigare för att vi itne hade något att göra :P Så nu har jag just legat ute och solat lite och duschat :)
Slutet börjar närma sig nu och idag höll våran klassföreståndare ett litet tal för oss och sa några ord till varje elev i klassen. Jag börjar nästan gråta! Fatta att vi ska splittras! Gaaash! Så jävla skönt och så sorgligt. Mycket blandade känslor måste jag säga.
Imorn så ska bandet spela upp för Roslagsbro, så ikväll blir det genrep. Sedan ska jag se till att få mig en riktig skönhetssömn för imorn ska vi upp tidigt och iväg + att jag ska klippa mig på eftermiddagen och det är bal på kvällen och det lär bli en sen kväll! Och när jag kommer hem från balen så väntar min älskling här på mig :D Som jag har saknat honom!
På torsdag blir det upp tidigt igen för att gå på skolavslutning, sedan direkt till kusin vitamin som tar studenten! Gisses jag hnger inte med i svängarna här! Jag har inte inset att jag slutar grundskolan och kom igen, Ossian var ju lika gammal som jag är nu för inte alls längesen!
Som ni hör så har jag fullt upp nu i några dagar, så jag kommer inte skriva extremt mycket.. Ni får ha förståelse :)
Nu ska jag fixa med lite grejer! Puss på er <333

Kommentera

Publiceras ej