Sveriges Nationaldag

0kommentarer

Idag är det Sveriges Nationaldag :) Vi ska snart åka iväg till Rothmans och äta lunch :) Mysigt värre!
Det är fint väder idag me :) Lite lagom sådär, inte för varmt men absolut inte kallt. De gillas!
Jaa, jag har väl itne så mycket och skriva egentligen. Imorn så börjar skolan igen, men det kommer bli värsta slappdagen för vi har inget att göra! Skööönt! Och när jag kommer hem ska jag ta det lugnt och vaxa mina ben :P Aj! Men vill man vara fin så får man lida pin :)
Just de vet ni vad arg jag blev eller! Jag ville ju gå och kolla på En svensk tiger när dem spelade på en festival men då är ju jag på malta!!! Så jag kan itne kolla :( Inte för att jag är ledsen över att vara på malta men vill veeeerkligen se dem spela! Så jag hoppas hoppas hoppas att de ska spela i sthlm någon gång i sommar :) Blivit galet fast, lyssna på dem hela dagen igår och håller på att pressa sönder deras låtar... Inte okej! Men jag kan inte sluta :)
Nu ska jag pressa deras låtar lite till :) See ya!

Kommentera

Publiceras ej