Still sick

0kommentarer

Godmorgon på er!
Fortfarande sjuk men är bättre iallafall. Typ bara halsen som glr ont och en jävulsk blåsa under tungan. Fast halsen e ändå bättre än igår :)
Igår så var det avslutning med gympan både för killarna och för min grupp. Killarna var superduktiga som vanligt och min grupp me såklart :) Ja kunde dock inte vara med ju eftersom ja e sjuk.. Segt. en ganska skönt med en liten paus nu. Även om jag kommer sakna mina älsklingar som bara den!
Idag blir en tråka tråk dag. Måste nog iväg och repa en liten stund ikväll, vi ska visa upp nästa vecka. Så typ sista reper. Neeeervis!
Jag ska lägga upp bilder på småtjejerna också, har inte så mpnga dock.. Förhoppningsvis så tog någon lite kort på killarna igår också som jag kan fp kopiera :)
Puss på er <33

Kommentera

Publiceras ej