My foot hurts

0kommentarer

Häe ligger jag i soffan med ond fot... Japp, ont gör den, jag stukade foten igår på en ``skoj träning´´. När vi körde fotstyrka :P Komiskt om ni frågar mig :P
Ont som fan gjorde det och tre timmar in på natten spenderades på sjukhus. De var inte så farligt ändå, hade räknat med hela natten där. Och min Hannes kom dit också :)
Så idag har jag mest hoppat på kryckor. Kollat min syn också för att kunna få ett körkortstillstånd. Den var bra :)
Nu ska vi snart äta pyttipanna, muuuums! Hungrig!
Just det, måste också säga att jag har världens bästa tränare! Från att jag ramlade och gjorde illa foten igår så tog det MAX 15 sek innan richard var där med linda! Tack vare Richard och Cajsa så hindrades antagligen en enorm svullnad på min fot. Och Cajsa satt där med foten ett bra tag och idag kom richard över för att kolal foten och ge mig ett fotskydd. Grymma tränare!! Ni är underbara <3
Puss på er <333

Kommentera

Publiceras ej