Hej jag har det bra!

0kommentarer

Vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, men vem kan sitta inne framför dumburken en dagar som dessa?
Vädret är strålande och jag har tillbringat två dagar med att chilla på stranden :D Eller jag har jobbat och köpt skor också :) Hittade mina balskor och jag blev kär i dem! Även lite rädd för mig själv då det är klack på dem och de nästan är rosa!! HALLÅ HUR HÄNDE DETTA??! Men jag älskar dem! Så är fallet :) Jag ska lägga ut bild på dem.
Igårkväll så var jag Hanna, Sofia och Mathilda ut och rodde med båten också :) Så mysigt! Nu börjar det verkligen kännas som sommar!
Just nu har jag just duschat och smörjt in mig med after sun, naiv som jag är så tänkte jag att näädå jag behöver inte smörja in mig med solkräm, jag bränner mig inte.. Hm, jag kanske ska tänka om?? Tror jag har bränt mig faktiskt.
Lyssnar på Generation Y också :D Frida faaaaaast!
Nej nu ska jag fortsätta och ha det bra! Puss på er <33

Kommentera

Publiceras ej