Blandade känslor, skolavslutning och en student

1kommentarer

'Nu har jag sommarloooooov!!! Gaaaaash hur skönt ör inte det?! Helt underbart! Jag ska berätta lite om mina dagar.
Igår så hade jag fullt upp hela dagen därför så skrev jag inget. Balen i onsdags var helt underbar! Så jädra fint alla och det var så skön stämning och trevligt! En grym avslutning med min klass, den hade inte kunnat bli bättre! Bilder kommer föresten :) När balen var slut halv 12 så var jag helt slut och åkte hem där min Hannes väntade på mig :)
Igår så var det skolavslutning, bandet spelade två låtar och jag sjöng med Anton på vår avslutningslåt :) Nervös var det men mest av allt ledsamt! Eller väldigt blandade känslor måste jag säga! Så skönt på ett sätt men grymt sorgligt också. När vi gick in till klassrummet sen för att säga hejdå.. asså det var inte klokt. Och hur konstigt det än kändes så kunde jag inte gråta! Det kom inga tårar! Säga hejdå till alla i klassen, vissa ser jag liksom aldrig mer. Och när jag gick ut från klassrummet och tänkte att det här är sista gången som jag går här. Helt galet. Jag har fortfarande inte fattat det. Jag sitter och tänker tillbaka på roliga minnen som vi har haft och gjort också helt plötsligt så tänker man att jag kanske aldrig ser dne personen mer. Jag ska inte tillbaka dit i höst till samma klass.
Det är helt sjukt.
Efter så var det iallafall Ossians student! Min Ossian har blivit stor! Det var trevligt, fast väldigt drygt att åka omkring i tre timmar när vi väntade på Ossian när han var på sitt flak :P
När vi kom hem runt 21 så skulle Johannes absolut bada så vi gick ner och han fick bada och sen gick vi upp och la oss. Nu ligger han och sover här bredvid mig. Sötisen.
Jag skriver mer sen och bilder kommer! Puss <333
Här e lite bilder från avslutningen :)
9B, Jag älskar er, ni är helt underbara. Kommer sakna er så ♥

1 kommentarer

vivi

10 Jun 2011 10:17

Vilken skolavslutning!

Ser underbart ut!

Pok

Kommentera

Publiceras ej