1 Juni var det igår ja

1kommentarer

Hej på er!
Härligt torsdag, idag ska jag göra ingenting!! Jag kommer inte ens ihåg när de hände senast! Ingen träning, inget jobb, ingen skola, jag ska bara slappa! Har just kommit ut från duschen och nu väntar jag på att Mathilda ska komma ut :) Inte sett den bruden på evigheter så ska bli mys att hon kommer ut :) Och imorn kommer Hannie ut också!! :D
Saknar Hannie sååå mycket! Vi ska kolla på balskor till mig :)
Men hörni, igår var det ju faktiskt 1 Juni, och jag har inte skrivit någon planering! Så det får bli till att göra det nu!
♥ Spela upp med bandet :)
♥ Skolavslutning!!!! :D
♥ Johannes kommer hit :)
♥ Balen i skolan :)
♥ Jag fyller 16
♥ Midsommar
♥ Vi åker till Malta! :D
♥ Campus Roslagen
♥ 12 timamrs med gympan :)
♥ Grönan med gympan
♥ Kussen tar studenten!!!!
Ojojoj lång lista! Men så jävla roliga grejer så gör ingenting! Asså fattar ni att om en vecka så får jag sommarlov!!
Jag går ut nian! Jag har gått klart grundskolan och ska börja gymnasiet! Det är fan helt sjukt. Jag har gått med en del från min klass i 10 år!  TIO ÅR!!! Det är typ min livstid nästan :P Och nu ska vi splittras! Alla åt olika håll och en del lär man aldrig se igen. Det är sorgligt. Samtidigt så jävla skönt. Nu är det klart. Nu kan man börja om, vara vem man vill vara, nya vänner nytt umgänge, ny miljö. Ja, typ nytt liv :P Mitt liv kommer förändras så satans mycket! Johannes flyttar hit, så jag kommer halvt bo hos honom. Jag ska gå skola i Stockholm, lära mig stockholm, jag hittar fan knappt till T centralen! Haha. Man säger alltid att man ska hålla kontakten med alla vänner och de, men jag lovar att två veckor in på höstterminen så har man inte kontakt med någon. Möjligtvis någon kommentar på facebook här och där. Sen så kanske man hittar tillbaka efter några år. Men vad vet jag.
Äh, nu blev det ett sånt där långt inlägg! Ha en bra dag! <3
Snart splittras vi mina vänner!

1 kommentarer

vivi

03 Jun 2011 10:54

Låter som om juni har

för få dagar :-)

pok

Kommentera

Publiceras ej