Vittra gymnasium och sister sister night

0kommentarer

Hej svejs på er!
Lööööördag och jag älskar de :D
Har varit och kollat på ett gymnasium på söder och jag blev helt käääääär i det! Guudu jag vill gå där! Så nu blev allting genast mycket jobbigare för nu vet jag inte vad jag ska välja längre... Antingen Tibble eller Vittra (som jag var på idag). Tibble ligger ju närmre och det är lättare att ta sig till träningarna och chansen att jag hinner är större. Men jag gillade Vittra mer. Det går att ta sig till träningarna och jag lär nästan säkert hinna till träningen problemet är ju bara att resvägen kan bli jobbig och dagarna blir väldigt mycket längre... Så jag får se hur jag gör helt enkelt. Lutar åt Vittra just nu.
Ikväll är jag och Sofia ensamma hemma och vi ska ha sister sister night :D Ska pressa OC, äta pizza, godis å chips och bara vara allmänt onyttiga och ha det trevligt :D Myyyys!


Hihi bild på mig, sofia och farfar för lääääänge sen!

Kommentera

Publiceras ej