Varnar för negativt inlägg

1kommentarer

En jävla fucking vecka! Det har gått en jävla fucking vecka sen du åkte och jag saknar dig mer än ja nånsin gjort! Det känns som en jävla evighet! De borde inte vara möjligt att sakna någon såhär mycket, de borde inte gå!
Jävla skit piss mil, jävla skit piss avstånd!
6 skit veckor kvar, 6 evigehter kvar! Satans jävla piss avstånd!!!!!!! JAG HATAR DET, JAG HATAR DET, JAG HATAR DET!
Jag hatar att det ska vara så långt emellan, det borde inte ens få vara så.
Ett halvår kvar. Ett halvår kvar och en sommar. Sen bättre, kanske, om jag har tur. Men nej, itne negativ. positiv, positiv, positiv för att det ska funka, för att jag ska klara det, för att inte påverka folk i min närhet, för att jag inte ska låta som en mes och en deppig jävel, för att inte verka otacksam och missnöjd över att ha världens bästa kille som finns i hela universum.
GAAAAAAAAHHAHAHAH de borde itne få vara lagligt å vara så långt ifrån någon man älskar när man är nykär för första gången i hela sitt liv!
Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om så starka känslor, jag måste få vara med dig, dig, dig, dig, vara med dig för du e mitt allt å ja saknar dig så fucking mycket att jag inte vet vad jag ska göra!
Ja, jag är väl trött å känslig eller något, men jag skiter i vilket, för såhär känner jag nu!

1 kommentarer

mamsen

19 Jan 2011 06:32

stackars min lilla flicka!

Kommentera

Publiceras ej