Jag lever drömmen

2kommentarer

Just tittat på film med älsklingen :) Vi såg på Låt den rätte komma in, och jag rekommenderar filmen starkt! Riktigt bra!
Idag har vi bara tagit det lugnt, sovmorgon och sen typ direkt till mormor och åt lunch :) Trevligt :)
Sen har vi verkligen inte gjort någonting, bara suttit vid datorn och kollat på tv. Jag älskar allt det här. Bara få vara nära och njuta av att vara i hans sällskap och veta att han finns där. Vi behöver inte göra speciellt mycket. Det räcker med att sitta bredvid honom.
Men igår så var vi i Stockholm och jag fick med mig lite hem iallafall :) Synd att inte något var på rea bara :P Men jag e nöjd ändå :)
:Paus- hihihihih jag sitter i älsklingens skjorta!!!:
Vi kom väl hem runt 5 någon gång kanske och åt middag å myste :) Heter det myste? Eller heter det mös? Hm.... tåls att tänka på.
Nej, nu ska vi kolla lite How i met your mother och sen sova :) Godnatt!


2 kommentarer

Johannes

10 Jan 2011 23:09

Tack för den bästa veckan någonsin, du är det bästa som hänt mig, älskar dig hur mycket som helst

F

11 Jan 2011 15:23

Tack själv älsklingen min! Bästa veckan i mitt liv, å fler kommer de bli :) Du är mitt allt, älskar dig över allt annat <3

Kommentera

Publiceras ej